خرید و قیمت کابل برق | انواع سیم به قیمت روز

مجموعه برق کوشان با بیش از 17 سال سابقه، ارائه دهنده انواع سیم و کابل از برندهای معتبر کسری، پرتو الکتریک، خراسان، همدان، مغان و… با متنوع‌ترین محصولات مانند کابل آلومینیوم، کابل شبکه، کابل افشان، کابل فرمان و لوله فلکسیبل است.

سفارش انواع سیم و کابل از برق کوشان

مجموعه برق کوشان با بیش از 17 سال سابقه به عنوان نمایندگی معتبر فروش دو برند سیم و کابل کسری و پرتو در بازار لاله زار تهران در حال فعالیت می باشد. برای استعلام قیمت روز،با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.

یکی از مهمترین اتصالات وسایل برقی انواع سیم و کابل می‌‌باشد، با در نظر گرفتن این نکته برای خرید سیم و کابل باید به چندین نکته بسیار مهم توجه نمایید که در ادامه بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر دو برند سیم و کابل در ایران محبوب است که یکی از آن ها سیم و کابل پرتو الکتریک بوده و دیگری نیز با نام سیم و کابل کسری شناخته می شود. شرکت تولیدی برق کوشان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا تمامی مدل‌های سیم و کابل مانند کابل شبکه، کابل فرمان، کابل افشان و … را تهیه و توزیع کند. در ادامه راهنمایی جامع برای خرید هر یک ارائه خواهیم داد.

شناسه کالا سیم و کابل

شناسه کالا سیم و کابل

اولین و مهمترین پارامتری که برای خرید انتخاب انواع سیم و کابل باید مدنظر قرار دهید، شناسه آن می‌‌باشد. در این بخش اطلاعات اصلی و اساسی آن شامل استانداردهای کسب شده، سایز و مشخصات مفتول مسی داخل آن، سطح مقطع کابل، نوع کنداکتور، حداکثر جریان ورودی و … است. حتی گارانتی و همچنین اعتبار سنجی کابل نیز به وسیله شناسه کالا سیم و کابل انجام خواهد شد. مهمترین علائم ثبت شده در کنار شناسه سیم و کابل که باید مد نظر قرار دهید عبارت است از

  • سیم NYA که به معنی سیم مفتولی «تک لایه» نرم می‌‌باشد که روکش آن نیز به رنگ سیاه، زرد، قهوه‌ای و آبی خواهد بود.
  • سیم NYAF که به معنی سیم افشان نازک می‌‌باشد و جنس کنداکتور آن نیز مس است. همچنین روکش آن نیز سبز، زرد، آبی، قهوه ای و سیاه می باشد.
  • سیم NYM یک مدل سیم مسی با عایق چند لایه است که برای مصرف خاص مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که در محیط مرطوب باید از این مدل سیم استفاده کرد.
  • سیم Y که دو و یا چهار لایه می‌‌باشد، از روکش PVC برای عایق بندی آن استفاده شده و متراژ کلاف آن نیز به نسبت سایرین بیشتر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

خرید اینترنتی سیم و کابل بسیار ساده بوده و مراکز زیادی نیز برای این هدف وجود دارد. اما نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید، اعتبار و خوشنامی آن می‌‌باشد. مراکز زیادی کابل برق باکیفیت تولید و توزیع می‌کنند، اما برخی از آن ها مانند برق کوشان با 17 سال سابقه از خوشنامی و شهرت بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند نیاز شما را تامین کند. از طرفی دو برند خوشنامی که در حال حاضر سیم و کابل تولید می‌کنند پرتو الکتریک و کسری خواهد بود.

لیست قیمت سیم و کابل

قیمت کابل

4 پارامتر اصلی تاثیر گذار روی قیمت سیم و کابل عبارت است از جنس هادی، نوع عایق، متراژ، برند و استانداردهای کسب شده. در صورتی که نیاز به لیست قیمت سیم و کابل دارید، می‌توانید از طریق واحد فروش شرکت سیم و کابل کوشا اقدام نمایید. چرا که همکاران ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا لیست قیمت روز، با مشخصات دقیق هر محصول را برای مشتریان تهیه و ارسال کنند. با توجه به این که این لیست در هر روز تغییراتی دارد، می‌توانید از طریق دو گزینه موجود که به نام سیم و کابل کسری و سیم و کابل پرتو در بالا مشخص شده است به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که ساده‌ترین راه ارتباطی جهت استعلام قیمت تماس با 02133999032 می باشد.

انواع سیم و کابل پرتو الکتریک

انواع سیم و کابل پرتو الکتریک

در این بخش انواع سیم و کابل تولیدی توسط شرکت پرتوالکتریک را بررسی کرده و توضیحی کوتاه نیز خواهیم داد.

کابل مفتول

کابل مفتول یک نوع کابل تک سیم است که در آن یک رشته سیم سخت قرار دارد. هادی کابل مفتول می‌تواند از جنس آلومینیوم و مس باشد. انعطاف پذیری این مدل کابل زیاد نیست، اما برای انتقال جریان برق گزینه ای مناسب است. چرا که سیم مفتولی به صورت استاتیک در انواع مدارهای ثابت مانند سیم کشی ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کابل مفتول پرتو الکتریک نیز از 50*1 شروع شده و تا 300*1 نیز تنوع دارد.

کابل سازمانی

معمولا برای شبکه کردن ادارات و ساختمان‌های صنعتی از کابل سازمانی استفاده می‌شود. تنوع این مدل کابل زیاد نیست اما کاربرد 4 مدل آن متفاوت است. کابل سازمانی معمولا پهنای باند بسیار خوبی دارد و از طرفی تداخلات آن نیز در کمترین حالت ممکن خواهد بود. با توجه به استانداردهایی که دارد ضریب اطمینان آن بسیار بالا بوده و می‌تواند در شرایط صنعتی نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. 4 کاربردی اصلی کابل سازمانی عبارت است از راه اندازی سیستم تلفنی، انتقال داده بین خطوط مختلف مرکز داده‌ها، شبکه سازی کامپیوتری و در نهایت شبکه نمودن سیستم نظارتی وامنیتی.

کابل مفتول کولری

برخی مواقع افراد کم تجربه برای راه اندازی کولر آبی و یا کولر گازی از کابل مفتولی ساده استفاده می‌کنند که این کار آن ها منجر به سوختن کابل و آسیب به موتور اصلی می‌شود. معمولا ساختار کابل مفتول کولری چند لایه است و انعطاف پذیری بسیار خوبی نیز در اختیار اپراتور قرار میدهد.

کابل کیسه ای پرتو الکتریک

برای محیط‌های نیمه صنعتی و ساده می‌توان از کابل کیسه ای پرتو الکتریک استفاده کرد. این مدل کابل با توجه به سطح مقطع و همچنین ساختار داخلی که دارند، کاربردهای متفاوتی نیز خواهد داشت. البته قیمت کابل کیسه ای پرتو الکتریک نیز بسیار متنوع است و بهترین راه دسترسی به لیست قیمت تماس با واحد فروش خواهد بود.

سیم نایلونی بند تخت پرتو الکتریک

سیم نایلونی بند تخت یک نوع سیم برق است که با فرمت تخت و همچنین عایقی خاص، مصارف صنعتی مخصوص به خود دارد. بیشتر تجهیزات صوتی و تصویری برای عملکرد خوب خود نیاز به سیم نایلونی بند تخت خواهند داشت. البته که از این مدل کابل برق برای تجهیزات روشنایی ساده نیز استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید که جریان خروجی آن محدود است و نباید انتظار زیادی از جریان پایدار آن داشته باشید.

کابل شیلددار پرتو الکتریک

برخی از کابل‌های برق در شرایط سخت آب هوایی نگهداری می‌شوند و احتمال آسیب دیدگی بالایی دارند. به همین دلیل از یک لایه محافظ روی آن استفاده می‌شود تا طول عمر کابل حفظ شود و از طرفی جریان آن نیز بدون نوسان منتقل شود. حتی برخی مواقع برای جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی نیاز است که کابل شیلددار استفاده شود. قیمت کابل شیلددار با توجه به نوع عایق و همچنین جنس هادی آن بسیار متفاوت است و نیاز به استعلام از همکاران ما در واحد فروش دارد.

کابل کواکسیال پرتو الکتریک

کابل کواکسیال پرتو که به کابل آنتی نیز معروف است برای انتقال سیگنال آنالوگ و جریان برق استفاده خواهد شد. این مدل کابل با استانداردهای JIS-C-3501 مطابقت دارد و می‌تواند عملکرد بسیار خوبی از خود در شرایط سخت بروز دهد. کابل در مقابل فشار فیزیکی و همچنین فشار مکانیکی بسیار مقاوم است و کیفیت عملکرد خود را حفظ خواهد کرد.

کابل افشان پرتو الکتریک

کابل و سیم افشان پرتو الکتریک در چندین سطح و مقطع متفاوت تولید و عرضه می‌شود. البته که استانداردهای هریک و همچنین کاربردهای آن کاملا متفاوت است. دقت کنید که هادی استفاده شده و همچنین لایه بندی هر یک با توجه به نیاز اپراتور گوناگون تعریف می‌شود. تنوع این محصول بسیار زیاد است و باید با توجه به شرایط خاص شخص، مورد استفاده قرار گیرد. کابل افشان در مقابل اصطکاک بسیار مقاوم است و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. به همین دلیل در محیط‌ صنعتی از این مدل کابل بیشتر استفاده خواهد شد. هدف این کابل محافظت از جریان خروجی و از بین بردن تداخلات مکانیکی و مغناطیسی می‌‌باشد.

انواع سیم و کابل کسری

انواع سیم و کابل کسری

بیشتر تولیدات سیم و کابل کسری معمولا در قالب کابل زمینی می‌‌باشد و تنوع بسیار بالایی نیز در آن وجود دارد. برای استعلام موجودی و قیمت سیم و کابل کسری، بهتر است که با واحد فروش ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نیاز خود را به بررسی نمایید.

انواع سیم و کابل خراسان

انواع سیم و کابل خراسان

در حوزه سیم و کابل، برند خراسان جزو گزینه‌های برتر و شناخته شده این حوزه است، چرا که شرکت سیم و کابل خراسان دارای استانداردهای رسمی و بین المللی از مراکز معتبر می‌‌باشد و کیفیت ساخت محصولات آن نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. اگر از سابقه زیادی در حوزه برق داشته باشید، برند خراسان افشارنژاد نیز برای شما آشنا خواهد بود. این برند با دو نام شناخته می‌شود که هر دو را ذکر نمودیم.

لیست قیمت سیم و کابل خراسان   

در این بخش نیم نگاهی اجمالی به انواع سیم و کابل خراسان خواهیم داشت. با توجه به نوسانات قیمت و همچنین شرایط ناپایدار اقتصادی برای دریافت قیمت رقابتی روز می‌توانید از واحد فروش استفاده کنید.

  • انواع سیم افشان که از شماره 1 شماره می‌شود و تا سیم افشان 300 ادامه دارد
  • کابل کولری 1.5*4
  • کابل کولری 1.5*5
  • انواع کابل های دو گانه افشان که از 0.75*2 شروع می‌شود تا 16*2 ادامه دارد.
  • انواع کابل های سه گانه افشان «سه لایه» که از 0.75*3 شروع می‌شود و تا 50*3 ادامه دارد.
  • انواع کابل 3 ، 4 و 5 لایه افشان که متشکل از چند لایه سیم مرکزی و چند لایه سیم محافظ است.
  • انواع کابل زمینی
  • انواع کابل مخابراتی
  • انواع کابل مخابراتی TVC
  • انواع کابل افشان شیلددار
  • انواع کابل افشان دو روکشه

کاتالوگ کابل افشارنژاد خراسان

با توجه به اینکه تنوع کابل خراسان در حوزه صنعتی و خانگی بسیار گسترده است، هر دسته بندی محصول یک کاتالوگ کابل اختصاصی به خود دارد. شما می‌توانید برای دانلود و مشاهده کاتالوگ کابل خراسان از واحد فروش کمک بگیرید و در خواست لینک محصولات اختصاصی مورد نظر خود را داشته باشید.

سیم و کابل البرز

سیم و کابل البرز

یکی از شرکت‌های برتر حوزه سیم و کابل که متاسفانه محصولات High Copy بسیار زیادی در بازار دارد، سیم و کابل البرز است. سیم و کابل البرز بیشتر در حوزه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نیاز صنایع، محصولاتی با استاندار ISO 9001 تولید و توزیع خواهد کرد. سه دسته بندی اصلی محصولات شرکت شامل سیم و کابل البرز، کابل برق و کنترل البرز، کابل های ابزار دقیق البرز می‌‌باشد که هر یک از آن ها چندین و چند زیر مجموعه اختصاصی خواهد داشت. سیم و کابل البرز محصول بسیار مهمی به نام کابل هوایی دارد که برای شهرک های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و احتمال قوس الکتریکی و برق گرفتگی انسان و سایر جانداران را به حداقل میرساند. از طرفی این محصول احتمال برخورد صاعقه و توقف خط تولیدی اصلی را نیز به کمتری میزان ممکن میرساند.

سیم و کابل همدان

سیم و کابل همدان

کسانی که در حوزه تولیدات خودرویی و تجهیزات سبک صنایع فعالیت می‌کنند با سیم و کابل همدان به خوبی آشنایی دارند. این شرکت انواع کابل‌های فشار ضعیف، کابل‌های افشان شیلدار، کابل‌های مخابراتی مختلف، کابل‌های عایق و کابل‌های صنعتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. تنوع محصولات سیم و کابل همان بسیار زیاد است و تمامی محصولات را نمی‌توان در این بخش ذکر کرد.

خرید اینترنتی سیم و کابل همدان

در حال حاضر چندین و چند سایت امکان خرید سیم و کابل همدان را فراهم نموده‌اند و شما می‌توانید از هر یک محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. کیفیت محصولات هر یک مشابه است و تفاوت چندانی ندارد. با این حال اگر به دنبال خرید سیم و کابل همدان با قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش می‌‌باشید، انتخاب شما محدود است و باید به سراغ برق کوشان بروید. چرا که این مجموعه بر اساس قیمت روز و با کمترین حاشیه سود ممکن انواع محصولات برق کوشان را به بازار عرضه خواهد کرد. البته خدمات پس از فروش متنوعی نیز برای مشتریان خود در نظر خواهد گرفت که حتی در نمایندگی سیم و کابل همدان در تهران و اصفهان نیز دست یافتنی نخواهد بود. 

لیست قیمت سیم و کابل همدان

انواع سیم و کابل همدان دارای قیمت‌های متفاوتی می‌‌باشد که ذکر آن به صورت ثابت امکان پذیر نیست. چرا که در صورت کاهش قیمت مس و آلومینیوم مجموعه برق کوشان نیز قیمت خود را کاهش میدهد. با این حال نیم نگاهی به تنوع محصولاتی آن خواهیم داشت تا در صورت نیاز با واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

  • سیم نایلون سفید
  • کابل شبکه Cat6 utp
  • کابل آنتن رنگی
  • انواع کابل افشان گرد 1*2 و 1.5*2
  • انواع سیم افشان رنگی با سطح مقطع 1 تا 50
  • انوع کابل خشک از حالت 120*1 تا 70 + 120 * 3
  • انواع کابل افشان شیلدار با سطح مقطع متفاوت
  • انواع کابل تلفنی
  • انواع افشان گرد 4 لایه به صورت کلاف و به صورت قرقره

سیم و کابل مغان

سیم و کابل مغان

شرکت مغان از سال 1361 در حوزه تولید انواع کابل فشار ضعیف مشغول است. البته با تغییر رویکرد مدیر عامل سیم و کابل مغان، انواع کابل مخابراتی نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است. کارخانجات سیم و کابل مغان در حوزه کابل فشار قوی  و کابل فشار متوسط نیز محصولات جدیدی به بازار عرضه کرده اند که در چند سال اخیر کیفیت باورنکردنی از خود بروز دادند. معمولا کسانی که به گواهینامه استاندارد محصولات خود اهمیت میدهند با شرکت مغان همکاری می‌کنند. چرا که گواهینامه ISO9001:2015 و ISO45001:20015 از مهمترین استانداردهای کسب شده توسط سیم و کابل مغان است. از طرفی تست تایپ KEMA نیز توسط این شرکت ثبت شده است که استفاده از انواع سیم و کابل را با خطر کمتری مواجه خواهد کرد.

لیست قیمت سیم و کابل مغان

اگر با کمپانی سیم و کابل مغان آشنایی داشته باشید، می‌دانید که تمامی محصولات این شرکت بر اساس قیمت جهانی آلومینیوم و مس به صورت روزانه تغییر می‌کند و هیچ قیمت ثابتی به بازار عرضه نخواهد شد. با این حال نیم نگاهی به انواع محصولات این شرکت خواهیم داشت و در صورت نیاز به هر یک می‌توانید از طریق واحد فروش برق کوشان به پاسخ سوال خود دست پیدا کنید. اگر به دنبال سیم و کابل مغان در لاله زار هستید، سراغ دفتر نمایندگی برق کوشان بروید تا محصولات را با قیمتی رقابتی روز و خدمات پس از فروش ویژه تهیه نمایید. حتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را در چندین شرکت بررسی کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

  • انواع سیم و کابل ساختمانی
  • انواع کابل قدرت
  • انواع کابل هوایی
  • انواع کابل کنترل ابزار دقیق
  • انواع کابل فرمان شیلدار
  • انواع کابل با روکش لاستیک
  • انواع کابل‌ کواکسیال و مخابراتی
  • انواع کابل های XPLE فشار قوی
  • انواع کابل صنعتی فشار متوسط