نمایندگی کابل برق (لیست قیمت + سفارش)

اگر با صنعت سیم و کابل آشنایی داشته باشید، می‌دانید که دفاتر نمایندگی اکثر شرکت‌های بزرگ در لاله زار تهران می‌‌باشند. اما کسانی که از لاله زار خرید می‌کنند، همیشه بهترین و مناسبترین محصول را تهیه نخواهند کرد. چرا که قیمت خرده فروشی سیم و کابل با قیمت عمده فروشی بسیار تفاوت دارد. از طرفی دفاتر پخش عمده به سادگی امکان خرید و فروش را برای شما فراهم نمی‌کنند. چرا که با عرضه رقابتی سیم و کابل در بازار به کار خود آسیب وارد می‌کنند. اما نگران نباشید، زیرا شرکت تولیدی سیم و کابل برق کوشان نیاز شما را تامین خواهد کرد.

نمایندگی سیم و کابل برق کوشان تهران

نمایندگی سیم و کابل برق کوشان تهران

 برای اینکه بتوانید یک خرید مناسب از یک نمایندگی سیم و کابل در تهران داشته باشید، نیاز است که با یک مجموعه معتبر آشنا شوید. در ادامه مهمترین ویژگی‌های عمده فروش سیم و کابل در تهران را بررسی خواهیم کرد، تا تهیه آنچه که نیاز دارید به سادگی آب خوردن باشد. 

تنوع محصولات

زمانی که وارد یکی از نمایندگی‌های معتبر برق کوشان می‌شوید تنوع محصولات به اندازه‌ای زیاد است که برای خرید خود نیاز به مشاوره خواهید داشت. در حال حاضر برق کوشان با برندهایی مانند کسری، پرتو الکتریک، خراسان افشار نژاد، البرز، همدان و مغان همکاری مستقیم دارد. با انتخاب برق کوشان می‌توانید محصولات خود را به صورت جزئی تهیه کنید، اما قیمت عمده برای آن پرداخت نمایید.

مجموعه ما تمام تلاش خود را به کار گرفته است که در هر شرکت بهترین محصول را تهیه و توزیع کند. یک برند، سیم و کابل فشار ضعیف خوبی دارد و دیگری سیم و کابل فشار قوی با کیفیت تولید می‌کند. تشخیص این موضوع توسط متخصصین این حوزه انجام خواهد شد و بر اساس نیازتان بهترین محصول نیز به مشتری معرفی خواهد شد. نکته بسیار مهمی که در خرید انواع سیم و کابل باید مدنظر قرار دهید، شرایط و محیط استفاده است. در برخی مواقع خرید سیم و کابل عایق بسیار مهمتر از سیم و کابل معمولی می‌‌باشد و چنین امتیازی در نمایندگی کابل برق کوشان قابل تجربه خواهد بود.

توزیع محصولات استاندارد

یک شرکت نمی‌تواند تمامی استانداردهای لازم در حوزه ایمنی را تهیه کند. به همین دلیل است که نمایندگی کابل برق در تهران موظف است محصولات با کیفیت را شناسایی و توزیع کند. هر محصولی که توسط فروشگاه کابل لاله زار برق کوشان توزیع می‌شود استاندارد است و با توجه به هدف اپراتور معرفی می‌شود.

قیمت سیم و کابل مناسب | قیمت سیم برق تهران

در لاله زار تهران چندین و چند نمایندگی کابل برق وجود دارد که هیچ یک قیمت گذاری مشخصی ندارند. آن ها به مشتریان قدیمی خود تخفیف زیاد میدهند و برای خریداران جزئی ارزش چندانی قائل نیستند. اما یک نمایندگی معتبر سیم و کابل، قیمت واحد ارائه میدهد و برای او تفاوتی ندارد که یک حلقه سیم خریداری می‌کنید و یا چندین قرقره سیم نیاز دارید. برای او تهیه محصول با کیفیت اولویت اول و آخر است.

ضمانت اصالت کالا و پرداخت در محل

برخی موارد نیز افراد نیاز دارند تا از سایت سیم و کابل نیاز خودشان را تهیه کنند. در این صورت دو پارامتر از اهمیت زیادی برخوردار است. اول اینکه فروشنده، محصولی اصل و استاندارد ارسال کند. در صورتی که محصول ارسالی کیفیت بالایی نداشته باشد و یا در باربری دچار مشکل شده باشد، این موضوع را بپذیرد. نکته بعدی که گاها در خرید محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، امکان پرداخت در محل می‌‌باشد. چرا که فرد تا زمانی که محصول را مشاهده نکرده است، اعتماد نمی‌کند و در مرکز فروش آنلاین کابل برق در تهران خرید خود را نهایی نخواهد کرد.

شهرت نیکو و مشتریان ثابت

اگر به دنبال اعتبار و همچنین تجربه یک نمایندگی کابل برق در تهران هستید، به مشتریان و همچنین نمایندگی‌های او در سرتاسر کشور نگاه کنید. یک مرکز معتبر علاوه بر شهر تهران در شهرهای بزرگ نیز مانند اصفهان، تبریز، مشهد و حتی شیراز، دفاتر پخش دارد. در حال حاضر مجموعه برق کوشان نیز در چندین و چند شهر فعال است و به مشتریان خود خدمات و محصول میدهد. اگر شما هم به دنبال کسب نمایندگی مجاز برق کوشان هستید، با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما صلاحیت شما را جهت اعطای امتیاز نمایندگی مورد بررسی قرار دهند.

ارتباط به روز و حرفه‌ای با مشتریان

در مجموعه‌های نامعتبر معمولا کسانی که خرید سنگین انجام میدهند بیشتر اعتبار و احترام را دریافت می‌کنند. حال اگر یک نفر قصد داشته باشد تا خرید محدودی انجام دهد مشاوره مناسب دریافت نمی‌کند و از مهم‌تر احترام کافی نیز تجربه نخواهد کرد. اما در نمایندگی معتبر کابل برق در تهران همه مشتری ها با هم برابر هستند و از خدمات به روز برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال اگر مشتری به کاتالوگ سیم و کابل پرتو الکتریک نیاز داشته باشد، فارغ از حجم و نوع خرید او، اطلاعات به سادگی ارسال خواهد شد.

لیست کارخانه های سیم و کابل ایران | فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

کارخانه های سیم و کابل ایران

تا به این بخش توانستید یک عمده فروش معتبر سیم و کابل در تهران را بشناسید. به این موضوع اشاره کردیم که یک نمایندگی کابل برق در تهران تنوع محصولات بالایی دارد و با چندین مجموعه همکاری مستقیم خواهد داشت. مرکز فروش سیم و کابل برق کوشان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در ادامه چند برند معتبری که جزو شرکای تجاری ما محسوب می‌شوند را بررسی خواهیم کرد.

نمایندگی کابل افشان

یکی از معتبرترین مجموعه هایی که اقدام به تولید انواع کابل جوش، کابل برق صنعتی، کابل برق شیلددار می‌کند، کابل افشان است. استاندارد و کیفیت محصولات این مجموعه به قدری بالا است که تقاضای صادراتی در کشورهای عربی برای آن وجود دارد. تمرکز این شرکت روی تولید محصولات با کیفیت است و برای این هدف با استفاده از تجهیزات ایتالیایی، اقدام به  ثبت و کسب استانداردهای بین المللی نموده است.

نمایندگی کابل آلومینیوم

همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از انواع سیم و کابل به ماده اولیه آلومینیوم نیاز دارند. حال این که یک نمایندگی کابل برق در تهران بتواند بهترین کابل‌های آلومینیوم را تهیه کند، خود چالشی بزرگ است. از طرفی تلاش او برای حفظ قیمت نیز چالشی بزرگتر خواهد بود؛ چرا که کابل آلومینیوم باکیفیت، با تقاضای بسیار زیادی همراه است. اما نمایندگی کابل آلومینیوم برق کوشان به این نیاز توجه کرده است و با معتبرترین نمایندگی کابل آلومینیوم شرکای تجاری شده است.

نمایندگی کابل کسری

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و قدیمی در حوزه تولید سیم و کابل می‌‌باشید، نمایندگی کابل کسری بهترین گزینه است. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد و برای ولتاژ فشار ضعیف، ولتاژ فشار متوسط و ولتاژ فشار قوی، محصولات کاربردی تولید کند. به همین دلیل است که در جستجوی “قیمت سیم برق تهران” یکی از اولین برندهایی که به شما نمایش داده می‌شود، برند سیم و کابل کسری خواهد بود.

نمایندگی کابل پرتو الکتریک

اگر به دنبال انواع و اقسام سیم و کابل صنعتی هستید، بهترین انتخاب شما نمایندگی کابل پرتو الکتریک می‌باشد. زیرا این مجموعه در کسب استانداردهای صنعتی عملکرد عالی داشته است. از طرفی محصولات این مجموعه در حجم قابل توجهی صادر می‌شود و کشورهای حاشیه ایران نیز از آن بهره‌مند می‌شوند. شاید پرتو الکتریک سابقه طولانی نداشته باشد، اما در مدت زمانی کوتاه توانسته است نظر مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب کند.

نمایندگی کابل خراسان

یکی از برندهای معتبر سیم و کابل که در ایران نمونه های مشابه بسیار زیادی دارد، برند کابل خراسان است. با توجه به خوشنامی و همچنین شهرت نیکوی این برند، افراد بسیار زیادی سعی می‌کنند که از اسم آن استفاده کنند. در حال حاضر شرکت تولید برق کوشان با مجموعه اصلی کابل خراسان در ارتباط است و نمایندگی کابل خراسان را نیز اخذ کرده است. دقت کنید که تنوع محصولات این شرکت در حوزه سیم و کابل آلومینیوم، سیم افشان، سیم نایلون، کابل شیلد و کابلشو بسیار زیاد است.

نمایندگی کابل البرز

یک نمایندگی قدیمی و معتبر کابل برق در تهران، قطعا از محصولات کابل البرز نیز استفاده می‌کند. اما توزیع محصولات زمانی ارزشمند است که قیمت مناسبی نیز به مشتریان خود ارائه دهد. در حال حاضر کابل البرز سیم و کابل صنایع صنعتی و همچنین صنایع حمل و نقل را تامین می‌کند. بیشتر محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای صنعتی تهیه و توزیع می‌شود. به همین دلیل است که توانایی خرید عمده از کابل البرز برای هر نمایندگی کابل برق در تهران امکان پذیر نیست. اما نمایندگی کابل البرز به صورت مستقیم با دفاتر پخش برق کوشان در ارتباط است و به هر نقطه ای از ایران محصولات خود را به صورت رایگان ارسال می‌کند.

نمایندگی کابل همدان

به جرات می‌توان گفت که یکی از قدیمی‌ترین کارخانجات تولید سیم و کابل صنعتی و نیمه صنعتی در ایران، برند کابل همدان است. این شرکت تامین کننده نیاز خودرو سازهای بزرگ می‌‌باشد و به همین دلیل بخش کوچکی از محصولات خود را به بازار آزاد عرضه می‌کند. تنوع سیم و کابل همدان شاید بسیار زیاد نباشد، اما کیفیت محصولات آن خیره کننده خواهد بود. دقت کنید نمایندگی کابل همدان محدود است و تنها مراکزی معتبر موفق به اخذ این نمایندگی خواهند شد.

نمایندگی کابل فرمان

با توجه به تنوع بسیار بالای کابل فرمان، پیدا کردن یک مرکز معتبر که توزیع کننده عمده کابل فرمان باشد، کار ساده ای نیست. به همین دلیل است که برای داشتن نمایندگی کابل فرمان باید از چندین و چند شرکت، محصول تهیه کنید و به بازار عرضه نمایید. خوشبختانه همکاران ما در برق کوشان چندین دسته بندی از کابل کنترل تهیه کردند و به هر شخص با توجه به حوزه کاری، یکی از این محصولات را پیشنهاد خواهند داد. از معتبرترین برندها می‌توان به کابل کنترل سپهر، کابل کنترل سیما، کابل کنترل امجد، کابل کنترل نظر زاده، کابل کنترل خراسان افشارنژاد و کابل کنترل پرتو الکتریک اشاره کرد.

نمایندگی کابل رادافشان

 یکی از برندهای قدیمی و باسابقه تولید کابل افشان، برند رادافشان است که در سال 1376 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت جزوه اولین کارخانجاتی است که سیم و کابل استاندارد به بازار عرضه کرده است و از همه مهمتر تنوع کابل افشان آن بسیار زیاد است. دقت کنید که نمایندگی رادافشان فقط و فقط تولید کننده کابل افشان نیست و انواع کابل فشار قوی صنعتی را نیز به فروش میرساند. در صورتی که به دنبال کابل مخابراتی و کابل شبکه بدون نویز و اختلال هستید، نمایندگی کابل رادافشان، نیاز شما را تامین خواهد کرد.