نمایندگی کابل آلومینیوم (لیست قیمت تمام برندها + سفارش)

در ایران و کشورهای اروپایی کابل آلومینیوم طرفداران بسیار زیادی دارد، اما پیدا کردن یک گزینه مناسب اصلا کار ساده ای نخواهد بود. زمانی که از کابل مسی استفاده می‌کنید جریان برقی به خوبی منتقل می‌شود و انعطاف کابل نیز قابل قبول است. اما برای خرید کابل آلومینیوم شرایط متفاوت است و باید از مراکز معتبر و مجاز به خواسته خود دست پیدا کنید. اگر بخواهید بر اساس قیمت کابل آلومینیوم، خرید خود را انجام دهید، یک محصول بی کیفیت خریداری می‌کنید. محصولی که افت ولتاژ بالایی دارد و از همه مهمتر انعطاف پذیری آن در کمترین سطح ممکن است. با کمک نمایندگی کابل آلومینیوم برق کوشان تمامی این چالش‌ها را پشت سر خواهید گذاشت و قبل از خرید یک محصول اطلاعات لازم در مورد آن را به دست خواهید آورد.

نحوه تشخیص کابل آلومینیوم با کیفیت

کابل آلومینیوم با کیفیت

افراد کم تجربه فکر می‌کنند با مراجعه به لاله زار تهران و پیدا کردن یک نمایندگی سیم و کابل، خرید خوب و ارزانی انجام میدهند. در صورتی که اشتباه فکر می‌کنند و گاها محصول بی کیفیت را گران خریداری می‌کنند. در لاله زار تهران نمایندگی کابل آلومینیومی مغان، فروشگاه سیم و کابل کسری، سیم و کابل برق کوشان، نمایندگی خراسان افشار نژاد و … وجود دارد. هر یک از آن ها نیز تعرفه قیمتی خاص خود را دارند و محصول با کیفیت به بازار عرضه می‌کنند. اما یک فرد باسابقه و متخصص  با توجه به نیاز و شرایط استفاده خود کابلی خریداری می‌کند که علاوه بر قیمت مناسب عملکرد خوبی نیز بروز دهد.

 بررسی مشخصات فنی کابل

در هر نمایندگی کابل آلومینیوم لیست محصولات وجود دارد. اگر به دنبال کابل آلومینیوم سه فاز زمینی هستید، به جای بررسی قیمت کابل آلومینیومی سه فاز زمینی باید جدول مشخصات فنی شامل ولتاژ، سطح مقطع، تعداد رشته‌های کابل و جنس روکش عایق آن را بررسی کنید. در این صورت با توجه به نیاز خود محصولی خریداری می‌کنید که کیفیت و عملکرد خوبی داشته باشد. اگر با مشخصات فنی کابل آلومینیومی آشنایی خوبی ندارید، می‌توانید با واحد فروش برق کوشان ارتباط برقرار کنید و هر سوالی که دارید مطرح کرده و پاسخ بگیرید.

استانداردهای ثبت شده

تنوع کابل آلومینیوم در ایران بسیار زیاد است، اما نکته بسیار مهمی که افراد کمتر توجه می‌کنند، استاندارد کیفی کابل می‌‌باشد. شخصی که به دنبال خرید کابل آلومینیومی 2*10 می‌‌باشد، باید استانداردهای آن را بررسی کند. نه این که بعد از بررسی قیمت کابل آلومینیومی 2*10 خرید خود را انجام دهد. اگر کابل آلومینیومی مورد نظر کیفیت پایینی داشته باشد، افت ولتاژ بالایی را تجربه خواهد کرد. از همه مهمتر در شرایط سخت آب و هوایی می‌تواند نوسان برق زیادی منتقل کند که برای تجهیزات برقی خطرناک است. به همین دلیل داشتن گواهینامه کنترل کیفی و همچنین استاندارد IEC از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کیفیت تولید و نوع بسته بندی

در برخی مواقع کابل آلومنیومی مورد نظر شما آلیاژ و هسته بسیار خوبی دارد، اما روکش مناسبی ندارد. در مقابل دمای بالا و همچنین نگهداری آلاینده‌های محیطی حساس هستند و روکش آن ها دچار خوردگی میشود. بهترین نوع عایق XLPE می‌‌باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و در مقابل دمای بالا نیز از بین نخواهد رفت.

مدل کابل آلومینیوم

با توجه به تقاضای بسیار زیاد صنایع به کابل آلومنیومی، تولیدکنندگان مختلف در چندین مدل گوناگون این محصول را تولید میکنند. هر مدل با یک هدف خاص تولید خواهد شد و عملکرد آن نیز با توجه ساختار داخلی تغییر میکند. در ادامه انواع کابل موجود در نمایندگی کابل آلومینیوم برق کوشان بررسی خواهیم کرد تا دیدگاه مناسبی نسبت به این محصول کاربردی پیدا کنید.

  • کابل آلومینیوم تک رشته
  • کابل آلومینیوم چند رشته
  • کابل آلومینیوم عایق
  • کابل آلومینیوم شیلددار
  • کابل آلومینیوم زمینی
  • کابل آلومینیوم فشار متوسط
  • کابل آلومینیوم فشار ضعیف
  • کابل آلومینیوم فشار قوی | کابل آلومینیوم صنعتی
  • کابل آلومینیوم تک فاز
  • کابل آلومینیوم سه فاز
  • کابل آلومینیوم هوایی
  • کابل آلومینیوم خود نگهدار
  • کابل آلومینیوم زره دار
  • کابل آلومینیوم کنترل

برند و شهرت فروشنده

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، شرکت‌های بسیار زیادی اقدام به فروش کابل آلومینیومی می‌کنند، اما انتخاب آن آسان نیست. با در نظر گرفتن این نکته ما در نمایندگی کابل آلومینیوم برق کوشان با توجه به نظر افراد متخصص از تمامی برندهای موجود بازار، سیم و کابل آلومینیوم  تهیه کردیم و با توجه به نیاز هر شخص بهترین گزینه را معرفی خواهیم کرد. آلو

شرایط محیطی

شرایط استفاده از کابل آلومینیومی با توجه به محیطی که استفاده می‌شود بسیار متفاوت است. به همین دلیل هنگام خرید سیم و کابل آلومینیوم به فروشنده در مورد دمای محیط استفاده و شرایط فیزیکی اطلاعات کافی بدهید. زمانی که یک کابل در معرض فشار و اصطکاک باشد نوع عایق و همچنین شیلد محافظی که دارد تغییر می‌کند.

قیمت کابل آلومینیومی

از مهمترین مواردی که در قیمت کابل آلومینیومی تاثیر گذار است، کیفیت و خدمات پس از فروش آن می‌‌باشد. برخی مواقع شما بر اساس قیمت کمتر سیم و کابل، خرید خود را انجام میدهد و از آن در یک تابلو برق استفاده می‌کنید. در صورتی که مشکلات فنی به وجود آید، خسارت وارد شده بسیار بیشتر از چیزی است که در زمان خرید کمتر پرداخت کردید. به همین دلیل است که افراد همیشه کیفیت را به قیمت ترجیح میدهند. برای به دست آوردن قیمت روز انواع کابل آلومینیومی زیر می‌توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

  • قیمت کابل برق آلومینیومی زمینی
  • قیمت کابل آلومینیومی 2*10
  • قیمت کابل آلومینیومی دیجی کالا
  • قیمت کابل آلومینیومی 2*25
  • قیمت کابل آلومینیومی سه فاز زمینی
  • کابل آلومینیوم 2*6
  • قیمت کابل آلومینیومی 4*70
  • قیمت کابل آلومینیومی 2*16

تفاوت کابل آلومینیومی و کابل مسی چیست؟

تفاوت کابل آلومینیومی و کابل مسی

کابل مسی و کابل آلومینیومی به لحاظ عملکرد هر دو شبیه یک دیگر می‌باشند. اما وزن کابل آلومینیومی به مراتب کمتر از کابل مسی است و انعطاف بیشتری نیز دارد. از طرفی قدرت انتقال ولتاژ مسی اندکی بیشتر است.

معایب کابل آلومینیومی چیست؟

معایب کابل آلومینیومی

از مهمترین معایب کابل آلومینیوم می‌توان به سطح مقطع بزرگ و همچنین شکنندگی آن اشاره کرد. البته معایب کابل آلومینیومی با توجه به هدف استفاده تعریف می‌شود و مشکل خاصی ندارد.

طول عمر کابل آلومینیومی چند سال است؟

طول عمر کابل آلومینیومی با توجه به نوع متریال آن 15 تا 20 سال می‌‌باشد. البته این عدد با توجه استفاده و شرایط محیطی می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

آیا نمایندگی کابل آلومینیوم برق کوشان خرده فروشی دارد؟

خرده فروشی کابل آلومینیوم

با توجه به تنوع بالای محصولات پاسخ این سوال متفاوت است، معمولا مجموعه برق کوشان در هر دو حالت خرده فروشی و عمده فروشی فعال است. اما برای اطلاعات بیشتر باید با واحد فروش هماهنگ شوید.