نمایندگی کابل افشان | لیست قیمت انواع سیم افشان

با توجه به ظرافت و چند لایه بودن کابل افشان، شناسایی برند معتبر و خرید آن از تولید کننده با سابقه بسیار حائز اهمیت است. نمایندگی برق کوشان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که چندین و چند برند معتبر کابل افشان را تهیه و توزیع کنیم. از مهمترین برندهای موجود این حوزه می‌توان به سیم و کابل افشار نژاد مشهد، سیم و کابل افشارنژاد خراسان و سیم و کابل افشارنژاد تهران اشاره کرد. البته که هر برند استاندارد متفاوتی دارد و شما باید با توجه به هدف خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای این منظور نیز همکاران ما به شما کمک خواهند کرد.

در زمان تهیه کابل افشان از نمایندگی‌های معتبر به چند گزینه بسیار مهم توجه نمایید:

  • ولتاژ نامی
  • استانداردهای ثبت شده روی کابل
  • حداکثر جریان قابل انتقال
  • شرایط محیطی
  • تعداد رشته های کابل افشان و سطح مقطع هر یک
  • کاربرد مورد تایید شرکت سازنده
  • نوع سخت و نرم کابل افشان
  • طول و قطر کابل افشان

نحوه خرید از نمایندگی سیم و کابل افشارنژاد در تهران

گاها مشتریان انواع سیم و کابل افشان تمایل دارند که از فروشگاه مرکزی لاله زار تهران خرید خود را انجام دهند. در صورتی که بخواهید حجم بسیار بالایی خرید کنید و از طرفی اعتبار بالایی نیز جهت پرداخت نقدی داشته باشید، خرید از نمایندگی کابل افشان لاله زار بهترین گزینه خواهد بود. اما اگر خرید شما محدود و زیر یک ایسوزو است و بیشتر جهت تامین نیاز ماهانه خود اقدام به خرید می‌کنید، خرید از سایت نمایندگی کابل افشان بهترین گزینه است. چرا که سیم و کابل مورد نظر خود را به صورت جزئی اما با قیمت عمده خریداری می‌کنید و از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهید شد.

لیست قیمت سیم و کابل ممتاز خراسان | لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

لیست قیمت کابل افشان

با توجه به اینکه تنوع سیم و کابل افشان بسیار زیاد است و از طرفی قیمت مس و آلومینیوم نیز به صورت روزانه تغییر می‌کند. ارائه یک لیست قیمت واحد و ثابت سیم و کابل ممتاز ممکن نیست. اما نگران نباشید، همکاران ما در واحد فروش تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا قیمت روز تمامی محصولات را در اختیار شما قرار دهند. حتی برای انتخاب بهترین گزینه مورد استفاده مشتری راهنمایی می‌کنند و سازگارترین نمونه را معرفی خواهند کرد. برخی مواقع مشتری در مورد جزئیات سیم و کابل و یا استاندارد آن اطلاعات کافی ندارد و قیمت یک کابل افشان را اشتباه تخمین میزند.

انواع سیم و کابل موجود در نمایندگی کابل افشان

انواع سیم و کابل موجود در نمایندگی کابل افشان

نمایندگی کابل افشان تمام تلاش خود را به کار گرفته است که با بهره‌مندی از دانش متخصصین این حوزه بهترین محصولات موجود در بازار ایران را بررسی کند و بر اساس نیاز هر مشتری گزینه کاربردی را به او پیشنهاد دهد. در این بخش یک بررسی حداقلی از انواع کابل افشان و همچنین مورد استفاده آن خواهیم داشت. در این صورت برای خرید کابل افشان افشار نژاد و دیگر برندهای موجود نیاز به مراجعه حضوری به لاله زار تهران نخواهید داشت و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت خواهید کرد.

کابل افشان نرم

اگر برای ساخت لوازم خانگی، تابلو برق آسانسور، وسایل برقی سبک، سیم کشی ساختمان و برخی از ماشین آلات صنعتی به دنبال کابل سبک و منعطف می‌باشید، استفاده از کابل افشان نرم بهترین گزینه است. چرا که از نظر ولتاژی به دو حالت 500/300 و 1000/600 دسترسی دارید و هادی آن ها نیز به صورت مس آنیل شده است که در برابر تنش فیزیکی مقاومت بسیار خوبی دارد. کابل افشان نرم می‌تواند به صورت تک رشته ای مورد استفاده گیرد و یا به صورت چند رشته ای خریداری شود.

کابل افشان قدرت | کابل افشان سخت

گاها نیاز است که از کابل افشان برای انتقال جریان بالا استفاده شود، در این حالت جنس و مدل شیلد محافظ کابل بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند روی قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد. جنس کابل افشان قدرت بیشتر از مس و آلومینیوم سخت می‌‌باشد. به همین دلیل توانایی انتقال ولتاژ بالا بدون اختلال را دارد. بیشترین کاربردی کابل افشان قدرت در موتورهای الکتریکی، انواع پست برق و ترانسفورماتور است. دقت کنید که کابل افشان سخت خود سه زیر دسته مجزا نیز دارد که برای فشار متوسط و فشار ضعیف نیز مورد استفاده قرار میگرد. مزیت آن نسبت به نمونه کابل افشان نرم نیز زره و عایق خاص آن است.