نمایندگی کابل راد افشان سحر

از معدود تولید کنندگان سیم و کابل برق که تمامی محصولات آن ها دارای کد 10 رقمی استاندارد است، می‌توان به کابل راد افشان اشاره کرد. این برند تنوع محصولاتی بسیار بالایی دارد و انواع اقسام سیم و کابل را تولید می‌کند. اما نمایندگی فعال بسیار زیادی ندارد و بیشتر تمرکز خود را روی تولید قرار داده است. بر خلاف سطح وب که چندین و چند شرکت اذعان نمایندگی کابل رادافشان را دارند، شرکت عاملین فروش بسیار محدودی دارد. برخی از فعالین صنعت برق راد افشان را با نام راد افشان سحر میشناسند که به دلیل تغییر سیاست‌های کلان کارخانه اصلی می‌‌باشد، هر دو برند یکی هستند و یک محصول را به بازار عرضه می‌کنند.

نمایندگی مرکزی کابل راد افشان در چند سال اخیر روی گواهینامه‌های بین المللی خود کار کرده است و انواع کابل فشار قوی آلومینیومی و مسی را به بازار عرضه کرده است. دقت کنید که برند اصلی در قبال محصولات خود خدمات پس از فروش بسیار زیادی در نظر گرفته است که در بخش‌های بعدی بررسی خواهیم کرد. از طرفی تمامی سیم و کابل‌های برند راد افشان دارای عایق ویژه است که تنها نمایندگی‌های مجاز به این موضوع اشاره دارند. عایق هر سیم و کابل با توجه به نوع کاربرد آن بهینه سازی شده است تا عملکرد بهتری ارائه هدف به عنوان مثال کابل تلفنی زوجی CCA بدون هیچ اختلالی عمل می‌کند و این قابلیت به دلیل عایق نویزگیر آن است. 

قیمت سیم راد افشان

قیمت سیم راد افشان

با توجه به این که قیمت سیم و کابل بر اساس قیمت روز مس و آلومینیوم مشخص می‌شود، نمی‌توان انتظار یک قیمت ثابت داشت. اما برای اطلاع از قیمت روز سیم و کابل راد افشان سحر می‌توانید با شماره تماس شرکت راد افشان سحر (02133999032 – 09121400713) تماس برقرار کنید. به یاد داشته باشید که قیمت سیم و کابل آخرین معیاری است که در خرید باید بررسی کنید. برخی مواقع شرکت‌های ناشناس قیمتی پایین قرار میدهند تا محصولات خود را به فروش برسانند. به عنوان مثال قیمت سیم 6 راد افشان تقلبی در این سایت‌های غیرمجاز بسیار ارزانتر از قیمت سیم 4 راد افشان در سایت شرکت راد افشان سحر می‌‌باشد. بی‌توجهی به همین مسائل به ظاهر ساده می‌تواند شما را نسبت به برند اصلی بدبین کند.

انواع سیم و کابل موجود در نمایندگی رادافشان

انواع سیم و کابل راد افشان

با توجه به این که تعداد نمایندگی‌های فعال راد افشان سحر بسیار محدود است، بد نیست که نیم نگاهی به محصولات اصلی این شرکت داشته باشیم. به صورت کلی محصولات برند رادافشان به دو دسته کابل قدرت و کابل کنترل تقسیم می‌شود. اما در سال‌های اخیر سیم افشان نیز به محصولات شرکت اضافه شده است. به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات است که خرید سیم و کابل رادافشان سحر از نمایندگی بسیار جذاب است. در ادامه نیم‌نگاهی به انواع سیم و کابل برق راد افشان سحر خواهیم داشت.

  • انواع سیم افشان
  • انواع سیم ارت افشان
  • انواع سیم نایلون
  • انواع کابل کیسه ای
  • انواع کابل آنتن صادراتی
  • انواع کابل افشان
  • انواع سیم تخت
  • انواع کابل زمینی
  • انواع کابل کولری
  • انواع کابل شیلد دار
  • انواع کابل خشک آلومینیومی
  • انواع کابل کواکسیال فویلدار
  • انواع کابل مفتولی

هنگام خرید سیم و کابل رادافشان به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید کابل رادافشان

در صورتی که از نمایندگی کابل راد افشان خرید می‌کنید، خیال شما از کیفیت محصولات راحت است، اما برای اینکه خرید سیم و کابل راد افشان دقیق انجام شود، لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید.

نمره سیم و جنس هادی

از مهمترین عواملی که در انتخاب سیم و کابل برق تاثیر گذار است، کنداکتور آن می‌‌باشد. برخی مواقع علت سیم و کابل راد افشان ارزان هادی آلومینیومی آن است، در صورتی که به این موضوع بی توجهی کنید، انتقال جریان مناسبی نخواهید داشت.

نوع عایق سیم و کابل

در مورد عایق سیم و کابل راد افشان می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد، چرا که شرکت اصلی در این بخش سرمایه گذاری بسیار زیادی کرده است تا محصولاتی باکیفیت و ایمن تحویل مشتریان خود دهد. همیشه روکش سیم را با توجه به مکانی که قرار است استفاده شود، بررسی کنید. برخی مواقع برای حفظ سیم و کابل در بلند مدت نیاز به کابل شیلددار و یا زرهی دارید.

حداکثر جریان خروجی سیم و کابل

کسانی که سیم کشی ساختمان را به صورت تجربی یاد گرفتند به حداکثر جریان خروجی یک سیم توجه کافی ندارند. به همین علت نیز قطعی و یا آب شدن سیم در کار آن ها امری طبیعی است. اما کسانی که به صورت تخصصی برق قدرت را فرا گرفتند، میدانند که حداکثر جریان خروجی یک سیم در عملکرد آن تاثیر بسزایی دارد.

قیمت سیم و کابل راد افشان

آخرین موضوعی که در خرید سیم و کابل راد افشان مورد بررسی قرار می‌گیرد، قیمت آن است. معمولا قیمت در تمامی نمایندگی‌های سیم و کابل راد افشان یکسان است. البته این موضوع یک حالت استثنا نیز دارد و آن هم خرید از نمایندگی ممتاز کابل راد افشان می‌‌باشد. در این مراکز می‌توانید خرید خود را به صورت جزئی انجام دهید، اما بهای آن را بر مبنای خرید عمده انجام دهید.