نمایندگی کابل پرتو الکتریک

یکی از برندهای سیم و کابل که در ایران شناخته شده است و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد، پرتوالکتریک می‌‌باشد. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی اذعان دارند که ما با شرکت پرتو الکتریک اصلی وارد شراکت شدیم و محصولات آن ها را توزیع می‌کنیم. دفتر مرکزی نمایندگی کابل پرتو الکتریک در لاله زار تهران فعال است، اما امکان خرید محدود وجود ندارد و حداقل خرید آن از 1 میلیارد تومان است. با این حال برخی از مراکز خوشنام و معتبر مانند نمایندگی سیم و کابل برق کوشان امکان خرید جزئی محصولات نمایندگی پرتوالکتریک را فراهم نمودند.

البته برای خرید عمده نیز برنامه‌های بسیار جذابی در نظر گرفتند که منجر به کاهش قیمت سیم برق خریداری شده توسط مشتری عمده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می‌توانید با واحد فروش ارتباط برقرار کنید. در برخی مواقع افراد سیم و کابل پرتو الکتریک را با برند توانا اشتباه می‌گیرند و به همین دلیل نیز از لیست قیمت سیم و کابل توانا برای خرید استفاده می‌کنند!!!! در نتیجه باید به هنگام بررسی لیست قیمت پرتو الکتریک حتما به لوگو و برند شرکت توجه نمایید.

کیفیت کابل پرتو الکتریک

کابل های پرتو الکتریک

کسانی که در حوزه سیم کشی ساختمان و همچنین ساخت تجهیزات برقی فعال هستند با برند پرتوالکتریک به خوبی آشنایی دارند. چرا که کیفیت محصولات آن در بالاترین مقدار ممکن است و قیمت آن نیز به صرفه خواهد بود. از طرفی استانداردهای ثبت شده توسط شرکت پرتوالکتریک بسیار زیاد است و خریدار می‌تواند آن را استعلام بگیرد. البته که کیفیت کابل پرتو الکتریک زمانی قابل بررسی است که از مراکز مجاز، محصولات آن را تهیه نمایید. خرید سیم و کابل پرتو الکتریک از نمایندگی برق کوشان با سایر فروشگاه‌های متفرقه فعال در این حوزه تفاوتی شایان دارد. از نظر افراد خبره و با سابقه در حوزه برق، کیفیت سیم و کابل زمانی قابل اثبات است که خدمات پس از فروش آن شرکت فعال باشد. در صورتی که کابل هر گونه مشکل و یا زدگی داشته باشد، آن را تعویض و یا مرجوع کند.

قیمت سیم و کابل پرتو الکتریک

قیمت سیم و کابل پرتو الکتریک

نمایندگی مجاز کابل پرتو الکتریک معمولا بهترین قیمت را عرضه می‌کند، اما این موضوع به معنی ارزان بودن محصولات آن نیست. برخی مواقع افراد اسم شرکت پرتو الکتریک اصفهان را می‌شنوند و فکر می‌کنند که سیم و کابل آن ها اصلی است، در صورتی که این فکر از پایه و اساس اشتباه است. قیمت سیم پرتو الکتریک بر اساس کیفیت و ساختار آن مشخص می‌شود. از طرفی نوسان قیمت جهانی مس و آلومینیوم، شرایط قیمت گذاری را سختتر می‌کند. گرچه لیست قیمت پرتو الکتریک ویژه مشتریان برق کوشان موجود است و می‌توانند با استفاده از واحد فروش به قیمت روز دسترسی داشته باشند.

انواع سیم و کابل نمایندگی پرتو الکتریک

انواع سیم و کابل پرتو الکتریک

برند سیم و کابل پرتوالکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته است که انواع و اقسام کابل‌های برق را تهیه و توزیع کند. با این حال ما بخشی از کاربردی‌ترین موارد را معرفی و بررسی خواهیم کرد. البته اگر به دنبال قیمت روز هر یک از این محصولات هستید، می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • کابل مفتول پرتو الکتریک
  • کابل سازمانی پرتو الکتریک
  • کابل مفتول کولری پرتو الکتریک
  • کابل کیسه ای پرتو الکتریک
  • کابل مفتول پرتو الکتریک – nyy
  • سیم نایلونی بند تخت پرتو الکتریک
  • کابل شیلددار پرتو الکتریک
  • کابل کواکسیال پرتو الکتریک
  • سیم افشان پرتو الکتریک
  • کابل شیلددار پرتو الکتریک
  • کابل کواکسیال پرتو الکتریک 2v- 4/5c
  • سیم افشان فشار قوی پرتو الکتریک
  • کابل افشان پرتو الکتریک
  • سیم آلومینیومی پرتو الکتریک
  • کابل آلومینیومی پرتو الکتریک
  • سیم ارت پرتو الکتریک

آیا سیم و کابل پرتوالکتریک چند نمایندگی دارد؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، کارخانه پرتو الکتریک محصولات خود را به خرده فروشی توزیع نمی‌کند و به همین دلیل آن را به نمایندگی‌های مجازی سراسر کشور تحویل میدهد. اما نکته بسیار مهمی که در خرید سیم و کابل پرتو الکتریک باید مدنظر قرار دهید اصالت محصولات و قیمت مناسب آنها است.

نحوه خرید سیم و کابل پرتو الکتریک به چه صورت است؟

برای خرید به سادگی سفارش خود را در سایت ثبت می‌کنید و همکاران ما در واحد فروش با شما تماس خواهند گرفت. بعد از مشخص کردن جزئیات سفارش و گرفتن مشاوره رایگان به سادگی می‌توانید قیمت آن را پرداخت کرده و محصول مورد نیاز را در محل کار خود تحویل بگیرید. حتی امکان پرداخت در محل نیز برای مشتریان فراهم شده است تا با خیال راحت خرید خود را از مرکز سیم و کابل برق کوشان انجام دهند.

آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

در صورتی که کارشناسان ما سلامت و اصالت محصول خریداری شده را تایید کنند به سادگی می‌توانید آن را تعویض و یا مرجوع کنید و برای انجام این کار با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد. البته با ثبت شماره تلفن خود، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت تا محصول مورد نیاز شما را ارسال کنند.